Het vertrek is nabij! - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Brenda Bonte - WaarBenJij.nu Het vertrek is nabij! - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Brenda Bonte - WaarBenJij.nu

Het vertrek is nabij!

Blijf op de hoogte en volg Brenda

03 September 2012 | Nederland, Zwartsluis

Het is bijna zover. Het avontuur waar ik het het afgelopen jaar vaak over heb gehad gaat bijna beginnen. Deze jongedame gaat naar Indonesië, om precies te zijn ga ik naar de stad Mataram op het eiland Lombok. Na de nodige voorbereidingen, ben ik bijna op het punt dat ik het koude kikkerlandje ga verruilen voor het voor mij nog onbekende Azië.

Ik zal een heleboel hier in Nederland moeten achterlaten: familie, vrienden, collega’s, de allerliefste hondjes van Zwartsluis, mijn schoenen met veel te hoge hakken en mijn uitpuilende kledingkast. Maar ik krijg er ook wat voor terug! Namelijk een ervaring voor de rest van mijn leven, en we zullen zien wat mijn Indonesië-avontuur nog meer met zich mee zal brengen.

Inmiddels is bijna alles geregeld. Het enige wat mij rest is mijn paspoort met visum voor Indonesië ophalen en mijn laatste prikjes krijgen. Het afscheidsfeestje is inmiddels al een week geleden, en ik moet toch wel zeggen dat ik een superavond heb gehad. Ook ben ik met de crew van de Vollenhoofsche Poort uit eten geweest, zodat ik nog even tien kilo zwaarder ben voordat ik wegga.

De enige grote uitdaging die ik nu nog aan moet gaan voordat ik vertrek is mijn koffer inpakken. Het grote avontuur komt nu dus wel erg dichtbij. Ik kijk er erg naar uit, maar ik vind het ook wel erg spannend allemaal.

Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn, heb ik nog even wat algemene informatie. Ik vlieg dus op donderdag 6 september rond 7 uur met Korean airlines met een tussenstop in Zuid Korea. Vervolgens kom ik aan om 00:05 op 8 september en dan zal ik mijn eerste nachtje in Indonesië in een hotelletje op Bali verblijven. Daarna vlieg ik rond 12.00 lokale tijd verder naar lombok, waar ik opgehaald zal worden door de chauffeur van het reisbureau Sundatrails. Hij brengt me naar mijn hotelletje. Vanuit daar zal ik op zoek gaan naar een appartementje.

Mijn adres en telefoonnummer zal ik doorgeven zodra ik die weet. Mijn vluchtgegevens zal ik nog even op Facebook zetten voor mijn vertrek.

Dan verklaar ik hierbij mijn ‘waar ben jij nu’ pagina tot geopend!

Brenda

  • 03 September 2012 - 22:36

    Christel:

    Hee meis! Ik weet zeker dat je her geweldig gaat hebben
    ik heb in zuid Afrika de tijd van me leven gehad! Super ervaring
    om voor een tijd uit het vertrouwde leventje te stappen! Geniet er van!! Christel

  • 04 September 2012 - 20:18

    Anja:

    Hey zusje

    leuk geschreven !
    en ja het word nu wel spannend ;)
    alex gaat lekker spijbelen van school zodat we mee kunnen om je uit te zwaaien
    heb net uitgevonden wat het tijdsverschil tussen nl en lombok is ;)
    altijd handig om te weten..... ( zomers lombok+6 uur swinters +7)
    meis nogmaals ik hoop echt dat je een geweldige tijd gaat beleven!!!
    en wil je heel veel suc6 liefs en plezier toe wensen!!
    en zorg dat je webcam gereed is ;) ( ff overleggen vie welk programma handig is denk ik)
    liefs anja ( en remco en alex natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 13458

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 20 April 2013

Een westerling op lombok

Landen bezocht: